Szablon by Alexxa

wtorek, 30 grudnia 2014

Słowem wstępu... + zwiastun

Witam bardzo serdecznie!!

Na tym blogu powstanie historia o dość niespotykanym pairingu - Tomione (Tom Riddle i Hermiona Granger, w moim przypadku Lestrange). Na początku mówię, że to raczej nie jest blog dla wielbicieli kanonu. Oczywiście nie będzie też bardzo drastycznych zmian, jednakże w niektórych momentach kanon będzie balansował nad przepaścią. Ten blog będzie moim drugim. Pierwszym jest Dramione-Fight-For-LoveDlaczego postanowiłam pisać o Tomione? Szczerze nie mam pojęcia. Kiedyś przeczytałam świetny blog o tym właśnie pairingu i chciałam przeczytać więcej. Znalazłam "Przemiany" - również świetny, ale na tym się skończyło. Więcej polskich blogów nie znalazłam. Kocham Dramione, dlatego zaczęłam je pisać. Od tygodnia chodzi za mną pomysł na Tomione (nie wiem czemu), więc myślę co mi szkodzi? Prolog powinien być już dzisiaj, a pierwsze rozdziały niebawem (nie jestem do końca pewna kiedy dokładnie będą, ale wkrótce) Mam nadzieje, że Wam się moja historia spodoba. Liczę na komentarze zarówno te pozytywne jak i te negatywne. Jeśli coś robię źle, widzicie błędy czy chociażby akcja dzieje za szybko lub za wolno (bo tak też może być, kto wie xD) nie bójcie się mi o tym powiedzieć. To naprawdę mi pomoże, bo bez tego nie będę wiedziała co poprawić.
 Jeśli chodzi o wygląd to bardzo za niego przepraszam, ale szabloniarnie, które znam, nie robią szablonów na blogi, na których nic jeszcze nie ma. Jednakże spokojnie, kiedy będzie trochę notek, mam nadzieje, że uda mi się zamówić szablon i wtedy będzie już okey :-) Mimo to myślę, że jednak chodzi o tekst, a nie o wygląd, ale zdaje sobie sprawę, że ładny wygląd przyciąga, a brzydki odpycha, więc.... postaram się zamówić.
 W tytule jest napisane "zwiastun". I tak jest zwiastun na mojego bloga. Zrobiłam go sama. Po raz pierwszy robiłam coś takiego, więc nie oczekujcie cudów, hehe. Mi się jednak podoba, bo jak na pierwszy raz to nie jest tak tragicznie (chyba) :-D No, ale to chyba tyle. Byłoby mi miło, gdybyście po obejrzeniu filmiku dali łapkę w górę lub w dół i zostawili chociaż króciutki komentarz. Jeśli jednak z jakiś powodów nie możecie tego zrobić, to skomentować możecie też pod tą notką. No to miłego oglądania! 


2 komentarze: